Zaznacz stronę

Potwierdzamy tWój zapis!

Zobacz koniecznie to wideo

dropshipping z Aliexpress

Pełny kurs otrzymasz w dniu premiery tj. 03.11.2020 r. Cena promocyjna 49 zł brutto. Cena zawiera 23% VAT-u. Dane do faktury możesz zostawić podczas zamawiania. Masz 30 dniowe prawo do zwrotu towaru. Promocja ograniczona ilościowo i czasowo. 

    Zakup kurs przedpremierowo

    Tylko teraz możesz zakupić kurs Dropshipping z Aliexpress w przedpremierowej cenie 49 zł  ̶9̶9̶ ̶z̶ł̶ !

    Jako pierwszy otrzymasz Kurs w dniu premiery + dodatkowe materiały przed premierą.

    Czego dowiesz się z kursu?

    • Jak ekspresowo zacząć Dropshipping?
    • Jak najszybciej importować z Chin?
    • Agent z Chin czy magazyn w Polsce?
    • Jak skalować zyski z miesiąca na miesiąc?
    • Poznasz najważniejsze narzędzia i elementy w Dropshippingu
    • Przedstawię Ci moje sprawdzone techniki na sprzedaż oraz kampanie promocyjne

    Kursantów i uczestników moich szkoleń

    zł/msc na projekty i schematy zawarte w tym kursie

    Szkolenia (min. 30 dni) na podstawie których przygotowałem materiały

    Czego się nauczysz podczas kursu?

    Zarządzanie treścią

    Pokażemy Ci jak wypromować swój produkt, nie jest to łatwe, ale są pewne sprawdzone schematy które jeśli dobrze zastosujesz przyniosą efekty.

    Sklep i integracja

    Wiele kursantów obawia się czy dadzą sobie radę od strony technicznej, jak i gdzie stworzyć sklep przedstawimy kilka rozwiązań, wybierzemy odpowiedni typ i narzędzia. 

    Kampania reklamowa

    Reklama to inwestycja nie wydatek ale to nie znaczy, że nie możemy jej ustawiać jak najlepiej i optymalizować tak aby przynosiła jak najwięcej zysków.

    Jak zacząć – ciężko, ale do celu

    Podczas kursu przekaże Ci wszystkie podstawy oraz zaawansowane rozwiązania w Dropshippingu. Oczywiście masa pracy będzie należeć do Ciebie, ale poznasz drogi którymi konsekwentnie pójdziesz po sukces!

    Przykładowe materiały które omówimy:

    Gwarancja zadowolenia, to szkolenie będzie zawierać całe moje 10 letnie doświadczenie w sprzedaży 

    Tajne schematy które po dobrym zastosowaniu w Dropie zagwarantują zyski. 

    Jeśli jednak stwierdzisz że Dropshipping nie jest dla Ciebie, spokojnie masz 30 dni od zakupu kursu na rezygnacje.

    Zobacz opinie naszych kursantów:

    Przykłady które prowadziłem i prowadzę NA ŻYWO

    Nie będziesz pierwszą osobą która skorzysta z moich dropshippingowych porad, otrzymasz przykłady moich biznesów tych które były strzałem w dziesiątkę i tych które okazały się kompletną klapą. Pokażę Ci JAK wybrałem produkt i JAK GO SPRZEDAJE oraz JAK MI IDZIE, czego musisz się wystrzegać i jakich narzędzi warto używać.

    Pokaże Ci moje idealne typy ale również produkty które mimo dobrych testów i przypuszczeń mojego zespołu były totalną wtopą. I szczerze mówiąc na takich przykładach najwięcej się nauczyliśmy i teraz tą wiedzę chcemy Wam przekazać.

    Analiza i optymalizacja

    Jak sprawdzić czy dany produkt się sprzeda? Czy jest to idealny wybór? Ile razy będziesz testował? Na te pytania odpowiadam technikami analizy które znajdziesz w tym kursie. Nim nauczyłem się optymalizować sprzedaż było dosłownie słabo, dużo kombinowałem, błądziłem – Tobie tego zaoszczędzę! 🙂

    Budowanie marki i relacji z klientami

    Oprócz spraw technicznych i optymalizacji kampanii pokażemy Ci jakie treści dostosowywać do Twoich odbiorców, zasugerujemy kanały komunikacji z klientem oraz retorykę jaką warto będzie zastosować w danej branży.

    Zarządzanie w dropshippingu nie musi być uciążliwe i niestabilne

    Pamiętaj, że z odpowiednią wiedzą, przykładami i sprawdzonymi technikami drop przyniesie duże zyski. Za pomocą moich porad ominiesz najpopularniejsze problemy z tym modelem biznesowym, zautomatyzujesz prace i będziesz mógł/mogła skupić się na tym co najbardziej lubisz – na sprzedaży o której również sporo w kursie!

    Pełny kurs otrzymasz w dniu premiery tj. 03.11.2020 r. Cena promocyjna 49 zł brutto. Cena zawiera 23% VAT-u. Dane do faktury możesz zostawić podczas zamawiania. Masz 30 dniowe prawo do zwrotu towaru. Promocja ograniczona ilościowo i czasowo.